onsdag 9 februari 2011

En bra naprapat i Vaxholm

En av mina första upptäckter när jag var nyinflyttad i Vaxholm var en super duktig naprapat. Jag hade domningar i min arm och hand och läkarna trodde jag hade karpaltunnelsyndrom. Jag var skeptisk och hade tur att få träffa en mycket duktigt läkare som insåg att det istället var nerver i kläm och gav mig remiss till naprapat. Jag hade turen att hitta Lena Craméus på Hamngatan i Vaxholm.
Efter några starka (något smärtsamma men super bra) behandlingar så har jag idag nästan inga problem alls och när jag får känningar av detta (det är en arbetsskada från mina många år som kock och återkommer om jag ej sköter mig.) så vet jag att jag lätt kan vända mig till Lena och få hjälp att stävja det i tid. Det är skönt att veta att det finns proffsigt folk här i Vaxholm, att man inte alltid måste åka in till Stockholm i tid och otid.

Tidigare huserade Hälsopunkten på Hamngatan 27 och det är där du nu hittar Craméus Hälsa ,en mångfasetterad klinik.


De erbjuder förutom Naprapati; Massage, Akupunktur, Samtalsterapi och Coaching. Samtligt tjänster vi alla kan behöva då och då i vår aktiva och fullbokade värld. Även för oss som bor i lugna Vaxholm.

www.crameus.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar